Cum comand
Info Center

CUM COMAND

Pentru a putea efectua o comanda pe site-ul nostru, este necesar sa parcurgeti urmatoarele etape:

  1. Este necesar sa va creati un cont (sectiunea "Creaza cont" sau "Client nou" din pagina cosului de cumparaturi) completand campurile obligatorii si folosind o adresa de e-mail valida. In cazul in care, in momentul plasarii unei comenzi, aveti deja un cont creat, este necesar sa fiti logat, folosind formularul "Autentificare" sau "Client existent" din pagina cosului de cumparaturi.

  2. Alegeti produsul dorit, folosind meniul si filtrele din partea stanga a site-ului, si apasati butonul "ADAUGA IN COS" pentru a trimite produsul in cosul dumneavoastra de cumparaturi. Atentie, intre caracteristicile produsului si cele evidentiate prin poza acestuia pot exista diferente de dimensiune, forma, culoare, stralucire, reflexie etc.

    Pentru a vizualiza produsele pe care le-ati ales, faceti click pe cosul de cumparaturi din meniul superior al site-ului. Aici puteti sa verificati lista produselor selectate si sa actualizati cantitatea.

  3. Completati datele de facturare si de livrare si selectati modalitatea de plata. Este necesar sa cititi si sa acceptati termenii si conditiile site-ului inainte de a lansa comanda.

  4. Pentru a lansa comanda, apasati butonul "COMANDA".

    Care sunt urmatorii pasi?

  5. Odata plasata comanda sau, dupa caz, in momentul finalizarii platii, veti primi un e-mail de confirmare a inregistrarii comenzii care contine numarul comenzii precum si detalii privitoare la produsele comandate , disponibilitateai acestora si valoarea totala cu TVA.

  6. Comanda dumneavoastra va fi preluata in cel mai scurt timp de unul dintre operatorii nostri

  7. In functie de disponibilitatea produselor comandate, distingem doua situatii:

    1. In cazul in care comanda dvs include doar produse cu disponibilitate de tip IN STOC -> comanda inregistrata va fi procesata , iar in momentul in care coletul va fi expediat prin curier, veti primi un email de confirmare a expedierii, urmand sa fiti contactat de curier cu privire la momentul livrarii.

    2. In cazul in care comanda dvs include cel putin un produs care are disponibilitate de tip IN STOC IN MAGAZINE, operatorii B&BSHOP vor verifica disponibilitatea produsului, iar comanda dvs va fi confirmata/ infirmata in termen de maxim 48h lucratoare de la data inregistrarii comenzii.

      Confirmarea disponibilitatii produsului si intervalul estimat pentru livrarea tuturor produselor din comanda inregistrata se face prin email transmis catre adresa electronica utilizata la plasarea comenzii.

      1. In cazul in care unul dintre produse este indisponibil iar celelalte disponibile, in functie de optiunea dvs, comanda dvs poate fi anulata1), sau poatefi procesata pentru produsele disponibile. In momentul in care coletul va fi expediat prin curier, veti primi un email de confirmare a expedierii, urmand sa fiti contactat de curier cu privire la momentul livrarii.

      2. In cazul in care toate produsele din comanda sunt indisponibile, comanda dvs va fi anulata1), cu instiintarea dvs., In acest caz, veti avea posibilitatea plasarii unei noi comenzi pentru produse cu caracteristici similare sau pentru orice alt produs, pe care il puteti identifica inclusiv cu ajutorul consultantilor B&BSHOP.

  8. Profesionistul va emite o factura de cumparare pentru produsele si serviciile care se vor livra. Aveti obligatia de a furniza toate informatiile necesare emiterii facturii, conform legislatiei in vigoare.

  9. Factura de cumparare va fi transmisa catre dumneavoastra prin contul dumneavoastra din cadrul website-ului: Contul Meu/Facturile Mele.

1) NOTA: In cazul in care produsul este indisponibil iar comanda lansata/plasata a fost achitata in avans prin card bancar (plata integrala Visa/Mastercard sau plata in rate), sumele vor fi rambursate in termen maxim de 4 zile lucratoare.


Mentiuni generale:


  1. Toate preturile si costurile din cadrul site-ului sunt exprimate in Lei si includ TVA (19%).

  2. Produsele si preturile afisate in cadrul website-ului sunt disponibile in limita stocului Profesionistului.

  3. Profesionistul isi rezerva dreptul de a modifica oricand si fara nici o notificare catre Utilizatori preturile si discounturile produselor comercializate. Modificarea nu va afecta comenzile confirmate. Preturile si discounturile produselor incluse intr-o comanda confirmata sunt valabile pana la momentul efectuarii platii aferente comenzii, dar fara a se depasi termenele comunicate de Profesionist pentru efectuarea platilor. Aceste perioade se pot modifica in functie de stocul Profesionistului, fara notificarea Utilizatorului.

  4. Discount-urile, reducerile si promotiile nu se suprapun. La produsul comandat se va aplica reducerea cu valoarea cea mai mare.

  5. In cazul unui produs afisat cu pret incorect sau cu informatii incorecte din cauza unor erori tipografice sau erori in stabilirea preturilor sau in informatiile despre produs primite de la furnizori, Profesionistul isi rezerva dreptul de a refuza sau anula orice comanda plasata pentru produsele ce prezinta eroare. In cazul in care comanda a fost achitata, banii vor fi returnati in cel mai scurt timp, in cazul in care Cumparatorul notificat nu doreste un alt produs sau produsul comandat la pretul corect.

  6. Comenzile vor fi onorate in ordinea cronologica in care au fost inregistrate de catre sistem. O comanda nu poate fi onorata in cazul in care, pe acelasi produs, a fost inregistrata o alta comanda inaintea ei, din punct de vedere cronologic si ulterior confirmata, ducand la epuizarea stocului. In cazul in care comanda a fost achitata, banii vor fi returnati in contul Utilizatorului, in cazul in care Utilizatorul notificat nu doreste un alt produs.

  7. Produsele selectate si introduse in cosul de cumparaturi, pentru care nu s-a apasat butonul "COMANDA" raman disponibile utilizatorului (in conditiile in care acesta este logat) timp de 30 de minute de la momentul adaugarii in cos (acest interval se reduce la 15 minute in timpul campaniilor speciale de vanzari). Ulterior acestui interval, produsele pot fi disponibile sau nu, in functie de dinamica stocurilor Profesionistului. Aceasta perioada se poate modifica in functie de stocul Profesionistului, fara notificarea Utilizatorului.

  8. Plasarea comenzii prin intermediul website-ului nu presupune confirmarea comenzii de catre Profesionist. Comanda va fi confirmata de Profesionist prin trimiterea e-mail-ului de confirmare catre Utilizator.

  9. In cazul comenzilor pentru care Utilizatorul a selectat modalitatea de plata prin OP/transfer bancar, produsele incluse in comanda confirmata vor fi rezervate pentru o perioada de 4 zile calendaristice. Aceasta perioada se poate modifica in functie de stocul Profesionistului, fara notificarea Utilizatorului.

  10. Orice modificari ale detaliilor unei comenzi transmise catre Profesionist inainte de primirea email-ului de confirmare a expedierii coletului, in masura in care vor fi acceptate si confirmate de acesta (exemplu: modificari ale adresei de livrare), vor putea duce la decalarea cu 1 zi lucratoare a termenului de livrare comunicat prin sectiunea Livrarea.

  11. Profesionistul isi rezerva dreptul de a anula comenzile si/sau de a restrictiona accesul Utilizatorului in vederea efectuarii unei comenzi si/sau la anumite modalitati de plata a comenzilor, in urmatoarele cazuri:

    1. in cazul in care constata ca Utilizatorul a furnizat date eronate sau incomplete;

    2. in cazul comenzilor plasate intr-un interval de 24h care depasesc insumat cantitatea totala de 10 produse sau in cazul unui volum de comenzi neobisnuit de mare (mai mult de 12 produse) provenit din partea aceluiasi Utilizator intr-un interval de timp mai mic de 6 luni;

    3. in cazul in care considera ca actiunile Utilizatorului ar putea prejudicia in vreun fel Profesionistul, ca urmare a utilizarii abuzive a website-ului de catre Utilizator, sau ca urmare a conduitei Utilizatorului in afara website-ului cu privire la comenzile plasate prin intermediul acestuia, prin modalitati care contravin legii, inclusiv prin revanzarea produselor achizitionate.

    In aceste cazuri, Profesionistul va anula comenzile in urma unei notificari prealabile trimise Utilizatorului prin email, sau va restrictiona accesul Utilizatorului in vederea efectuarii unei comenzi si/sau la anumite modalitati de plata a comenzilor, fara o notificare prealabila, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.