Livrarea comenzilor
Info Center

LIVRAREA


Proceduri obligatorii la livrare

Produsele comandate prin website sunt livrate prin intermediul serviciilor de curierat rapid asigurate de catre Profesionist. In ziua livrarii coletului, agentul societatii de curierat va contacta Utilizatorul prin e-mail/SMS sau telefon pentru a indica intervalul de livrare. In cazul in care agentul societatii de curierat nu reuseste contactarea Utilizatorului, acesta va mai proceda la doua avizari succesive. Coletul va fi pastrat doar 5 zile lucratoare de la prima avizare.

In cazul in care, in urma tuturor avizarilor, coletul nu va putea fi predat Utilizatorului din cauza refuzului de primire/plata a coletului sau din cauza imposibilitatii contactarii Utilizatorului din culpa acestuia, Profesionistul va anula comanda si va restrictiona accesul Utilizatorului in vederea efectuarii unei comenzi ulterioare si/sau la anumite modalitati de plata a acesteia. Pentru a reactiva accesul, Utilizatorul trebuie sa achite contravaloarea transportului pentru coletul nepredat , in valoare de 11.99 lei (inclusiv TVA), prin transfer bancar (ordin de plata). In urma reactivarii accesului, la urmatoarea comanda, plata produsului si a valorii transportului se va putea efectua numai in avans, prin una dintre urmatoarele modalitati de plata: plata online prin card bancar sau transfer bancar (ordin de plata).

Fiecare produs livrat va prezenta urmatoarele "caracteristici obligatorii": va avea toate elementele caracteristice conforme cu cele ale modelului prezentat pe website si va fi original etichetat, ambalat si sigilat (este considerat sigiliu ambalajul exterior al produselor, ermetizat prin banda adeziva personalizata).

Factura de cumparare a produsului va fi transmisa Utilizatorului prin contul acestuia din cadrul website-ului: Contul Meu/Facturile Mele.

Daca certificatul international de garantie a produsului este asigurat de catre furnizorul international al produsului si Utilizatorul il solicita Profesionistului pentru uz in afara Romaniei*, Profesionistul i-l va trimite acestuia la adresa utilizata pentru livrarea produsului comandat. Ulterior livrarii produsului, Utilizatorul poate solicita la adresa sa de e-mail instructiuni suplimentare de utilizare a produsului pe care le considera necesare, iar in cazul in care acestea sunt asigurate de catre furnizorul international al produsului, Profesionistul i le va trimite Utilizatorului in cel mai scurt timp posibil.

La receptia coletului, primitorul trebuie sa verifice integritatea acestuia, inclusiv integritatea benzii adezive care trebuie sa fie intacta.

Primitorul coletului are dreptul de a nu accepta si de a nu plati contravaloarea coletului daca sesizeaza urme de deteriorare si/sau violare a acestuia (colet desigilat, colet deformat, colet rupt, colet umed sau cu urme de umezeala, etc.)

Toate mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se vor face in scris pe AWB, in prezenta agentului societatii de curierat, sau se vor face pe un proces verbal de constatare care se va incheia impreuna cu acest agent. Doar in astfel de cazuri se poate refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate in considerare.

In termen de 24 de ore din momentul livrarii produsului, Utilizatorul se obliga sa sesizeze in scris Profesionistului, la adresa de email clienti@bb-shop.ro, lipsa oricarei "caracteristici obligatorii", asa cum sunt acestea mentionate mai sus. Lipsa acestei sesizari reprezinta acceptul Utilizatorului ca produsul a fost livrat cu toate "caracteristicile obligatorii" prezente.


Arie de acoperire si intervale de livrare

Livrarile se efectueaza exclusiv pe teritoriul Romaniei.

In functie de momentul inregistrarii comenzii si de localitatea de livrare, termenul** de livrare este:

  1. luni - vineri, comenzi inregistrate pana in ora 15:30 - 1 zi lucratoare in Bucuresti, Ilfov si alte localitati si 2 zile lucratoare pentru restul localitatilor.

  2. luni - vineri, comenzi inregistrate dupa ora 15:30 si Weekend - livrare in 1/2 zile lucratoare in Bucuresti, Ilfov si alte localitati si 2/3 zile lucratoare pentru restul localitatilor.

  3. pentru localitatile mentionate aici, comenzile inregistrate vineri, pana in ora 15:30, livrarea se va face sambata.

  1. IMPORTANT: In cazul in care comanda include cel putin un produs care are afisat mesajul "PRODUSUL ESTE IN STOC IN MAGAZINELE KULTHO", termenul de livrare va fi modificat conform informatiilor transmise prin emailul de confirmare a disponibilitatii sau indisponibilitatii produsului.

  2. In cazul comenzilor pentru care Utilizatorul a optat pentru efectuarea platii prin transfer bancar, termenul de livrare se calculeaza de la momentul in care este confirmata incasarea contravalorii comenzii in contul Profesionistului.

Livrarile se fac de luni pana vineri, intre orele 09:00 - 18:00 si sambata intre orele 09.00 - 14.00 in 370 localitati.


Costuri livrare

Comenzile cu valoarea totala mai mare sau egala cu 200 lei (tva inclus) beneficiaza de livrare GRATUITA.

Pentru comenzile cu valoarea totala mai mica de 200 Lei (tva inclus) se va aplica un cost de transport in valoare de 11.99 lei (T.V.A. inclus). Costul de transport se adauga la pretul produselor comandate si va fi afisat in cosul de cumparaturi, inainte de lansarea comenzii.

*) Se precizeaza ca pe teritoriul Romaniei este valabil certificatul de garantie postat pe website.

**) Cu exceptia aparitiei unor situatii exceptionale care fac imposibila respectarea termenului de livrare, inclusiv in timpul campaniilor speciale de vanzari.